کابینت مشکی

 سلام به همراهان همیشگی:))

امروز برای معرفی رنگ مشکی به عنوان رنگ کابینت اومدم خدمتتون !                                                                                                                  


و میخوام مزایا و معایب این رنگ رو بهتون بگم و کمی راجع به دکوراسیون و دیزاین آشپزخانه با این رنگ بهتون اطلاعات بدم و اینکه یادتون باشه :

تغییر همیشه بد نیست !و کمی تنوع توی دکوراسیون و جسارت لازمه !

در این مقاله سعی کردم بیشتر به اطلاعاتی راجع به کابینت مشکی و طیف رنگی مناسب با دیزاین و دکوراسیون آن بپردازم پس اگر به رنگ مشکی علاقه دارید و میخواهید از آن در دکوراسیون خود استفاده کنید با من همراه باشید:

+حتما از عکس ها هم دیدن کنید تا متوجه بشید که کابینت مشکی چقدر دلبره و زیبایی میبخشه به محیط آشپزخانه!

استفاده از کابینت سیاه یا همان مشکی بدون رنگ های جانبی انتخاب خوبی نیست و به مرور باعث خسته شدن و دل زدگی میشود و به همین دلیل پیشنهاد می کنیم به ست کردن آن با سایر رنگ ها دقت داشته باشید. خوشبختانه رنگ سیاه را می توان با رنگ های گرم و روشن به خوبی ست کرد و به مزایای متعددی دست پیدا کرد.

رنگ مشکي نشانه قدرت، شان و مقام، برجسته بودن، قطعيت و محصور بودن است. از اثرات روانی رنگ مشکی برای ایجاد یک ظاهر ظریف و ضخیم در خانه استفاده می شود

مشکي رنگ فوق‌العاده‌اي براي دکوراتورهاست.





مشکي با رنگ‌هاي متاليک طلايي، نقره‌اي، مسي و برنج جلوه‌اي فوق‌العاده دارد.

مشکي رنگ خوبي براي کف‌پوش است. رنگ سياه و سفيد معمولا به صورت کاشي يا موزاييک مناسب کف سرويس‌هاي بهداشتي است چون با کنتراستي که ايجاد مي‌کند فضاهاي کوچک را بزرگ‌تر نشان مي‌دهد.

مشکي به تنهايي به عنوان رنگ‌ ديوار چندان مرسوم نيست، محيط را بسته و مرغوب مي‌کند. اما براي اهميت دادن و تاکيد يک طرح، در زمينه‌هاي رنگي به کار مي‌رود.

کابینت سیاه برای آشپزخانه با سبک دکوراسیون مدرن و کلاسیک انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود و اگر آشپزخانه منزل شما کوچک می باشد بهتر است از این رنگ کابینت ها در فضای آشپزخانه استفاده نکنید و در صورتی که تمایل دارید کابینت های سیاه رنگ را در آشپزخانه منزل تان نصب نمایید بهتر است در کنار آن ها از رنگ های روشن نظیر سفید و کرم و … استفاده نمایید

نکته‌ی دیگر حائز اهمیت که در انتخاب کابینت آشپزخانه مشکی باید مدنظر قرار دهید، دریافت نور طبیعی کافی است. همانطور که اشاره شد کابینت‌های مشکی، بازتاب نور بسیار کمی دارند و نمی‌توانند نور دریافتی را به محیط منعکس کنند. بنابراین آشپزخانه‌ای که در آن از کابینت مشکی‌ استفاده می‌شود، باید به حد کافی نور طبیعی خورشید را دریافت کند و در اصطلاح ، نورگیر باشد.

این گلچینی از مطالب مفید بود امیدوارم که لذت برده باشید و تونسته باشم اطلاعات مفیدی رو بهتون منتقل کنم!

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

اهمیت رنگ کابینت بر جلوه و زیبایی دکوراسیون آشپزخانه

قبل از انتخاب رنگ کابینت ؛ حتمـــــــــا بخوانید!